Uutiset

23.01.2020 klo 09:24

Tervetuloa muistelemispäivään!

Tervetuloa HHH:n muistelemispäivään ti 18.2.2020! Muistelemispäivänä juhlitaan...

07.01.2020 klo 17:17

Välipamaus 2020

Välipamaus 2020 keräsi kolmekymmentä samoajaa, vaeltajaa ja aikuista suunnittelemaan kevään 2020 toimintaa Kutajoen...

01.12.2019 klo 17:29

LPHS:n retki Pinnolaan 11.-13.10.

Seikkalija ryhmä Lentävätpotatohirvisarviset kävivät lokakuussa retkellä pinnolassa. Alta löytyy...

29.11.2019 klo 08:38

Nuija kävi syyskokouksessa!

Lippukunnan syyskokouksessa 20.11. nuija viuhui kovaan tahtiin! Syyskokouksessa hyväksyttiin lippukunnan ensi vuoden...

25.11.2019 klo 21:43

Partiokirkko 6.12.

Partiokirkko 6.12. Holloan Hirvenhiihtäjien perinteinen partio- ja lupauksenanto kirkko järjestetään Hollolan...
Intuse -seikkailijaretki keräsi Hirvenhiihtäjiä Rankiseen

InTuSe 2015 25-27.9.2015 Rankinen

Retki alkoi perjantaina 25.9.2015 jolloin kokoonnuimme Rankiselle viettämään Seikkailijoiden yhteistä retkeä. Seikkailijota,tarpojia,sampoja ja aikuisia oli yli 50 yhteensä. Ensimmäisenä pystytimme puolijoukkue teltan ja kolme laavua ja sen jälkeen saimme iltapalan.

Iltapalan jälkeen seikkailijoille tehtiin sudenpennuista seikkailijoihin siirtymä Karkin johdolla. Siirtymän jälkeen jaoimme kipinä vuorot ja sitten nukkumaan. Lauantaiaamuna olimme lipun nostossa ja sen jälkeen teimme trangialla puuroa. Aamupalan jälkeen menimme metsään tekemään jousia ja nuolia jousista teimme jousipyssyjä ja nuolet olivat ammuksia.

Ruuaksi teimme jauhelihaa ja makaronia trangialla. Illalla teimme nuotioita ja paistoimme kalaa ruuaksi.

Kokoonnuimme nuotiolle, jossa saimme tehdä esityksiä ja lopuksi kuulimme intiaani sadun ennen nukkumaan menoa. Jaoimme uudet kipinä vuorot ja sitten nukkumaan. Sunnuntaiaamuna olimme lipun nostossa ja teimme trangialla aamupalaksi puuroa. Aamu palan jälkeen laitoimme makuupussit pusseihin ja tavarat rinkkaan tai reppuun ja siten purimme teltan ja laavut. Lopuksi kannoimme loput puut liiteriin ja teimme kolme nuotiota jolla teimme tartsanpihvejä ja perunoita.

Ruuan jälkeen oli lipun lasku ja merkkien saaminen, suoritettiin Intiaani ja Tulentekijämerkit, siitä tuli retken nimi InTuSe ja se tarkoitti seikkailijaa. Sitten kun oli tavarat kasassa ja paikat siivottu niin sai lähteä kotiin. Oli kivaa!